Ο κ Σπίρτζης είναι ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της Κυβέρνησης του κ Τσίπρα προέρχεται από το «εκσυγχρονιστικό» ΠΑΣΟΚ του Κ Σιμήτη και πριν γίνει Υπουργός ήταν Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου. Με την ιδιότητά του αυτή το 2014 συνεργάσθηκε με τον αείμνηστο Γιώργο Παναγιωτακόπουλο προκειμένου από κοινού να κατεβούν στις εκλογές του Γενάρη του 2015. Λίγο πριν τις εκλογές ο κ Σπίρτζης εγκατέλειψε την εν λόγω προσπάθεια και αμέσως μετά τοποθετήθηκε στη θέση του Υπουργού Μεταφορών και υποδομών της νεοεκλεγμένης τότε κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ την οποία κατέχει μέχρι σήμερα. Η συνέχεια είναι γνωστή.
Ως Υπουργός με το έργο του έχει δικαιώσει τις προσδοκίες του Πρωθυπουργού και έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πολυτιμότερους συνεργάτες του. Διαθέτοντας επικοινωνιακό χάρισμα δεν διστάζει με τις δηλώσεις του στα εγκαίνια διαφόρων οδικών και σιδηροδρομικών έργων να δημιουργεί ψεύτικες εντυπώσεις ότι τα έργα αυτά, τα οποία κατά τον κ Σπίρτζη, είχαν εγκαταλειφθεί ουσιαστικά τα προηγούμενα χρόνια, μέσα σε διάστημα λιγότερο από τρία χρόνια, επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ, επαναπρογραμματίστηκαν, επικαιροποιήθηκαν, βρέθηκαν οι πηγές χρηματοδότησης και εκτελέστηκαν σε χρόνο ρεκόρ χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση!!!!
Ο κ Υπουργός έπρεπε να γνωρίζει ότι η προπαγάνδα όταν ξεπερνά κάποια όρια καταντά γελοιότητα και δυστυχώς οι δηλώσεις του κ Σπίρτζη από ένα σημείο και μετά προκαλούν τη θυμηδία. Για αυτόν δεν υπήρξαν διοικητικά συμβούλια που υλοποιώντας ένα γενικότερο αναπτυξιακό πρόγραμμα προώθησαν τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, δεν υπήρξαν εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ οι οποίοι εργάσθηκαν με αυταπάρνηση κόντρα σε μεγάλα εργολαβικά και άλλα συμφέροντα για να προχωρήσουν τα έργα. Η αμετροέπεια και η κομπορρημοσύνη τείνουν να γίνουν συστατικά στοιχεία των δηλώσεων του κ Σπίρτζη με την ευκαιρία της παράδοσης στην κυκλοφορία σιδηροδρομικών και οδικών έργων.
Πριν λίγες μέρες εγκαινιάζοντας την άνω διάβαση Λιανοκλαδίου, ένα έργο που εντάσσεται στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής «Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη», και ειδικότερα στην κατασκευή της ηλεκτροκινούμενης διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Τιθορέας – Δομοκού, δεν δίστασε να δηλώσει ότι το τεράστιο αυτό σιδηροδρομικό έργο που «ήταν εγκαταλειμμένο, χωρίς χρηματοδότηση, και χωρίς προοπτική ολοκλήρωσης» θα παραδοθεί σε λίγους μήνες χάρη στις δικές του προσπάθειες.
Ωσαννά κ Σπίρτζη!!!!!
Τους σταθμούς των διοδίων όμως, παρά τις υποσχέσεις που έδινε προεκλογικά, όχι μόνο δεν τους μείωσε αλλά προσέθεσε και άλλους, ενώ δεν προχώρησε σε μειώσεις των υψηλών τιμών, με αποτέλεσμα το κόστος των διοδίων για τους οδηγούς σε πολλές περιπτώσεις να ξεπερνά αυτό των καυσίμων. Για παράδειγμα για τη διαδρομή Αθήνα – Λάρισα με επιστροφή, η επιβάρυνση ξεπερνά τα 35 ευρώ.
Ο κ Σπίρτζης διακρίνεται επίσης για την υποκριτική του δεινότητα, θυμόμαστε όλοι με πόσο σπαραγμό ψυχής αναγκάστηκε να υπογράψει τη σύμβαση παραχώρησης των 14 αερολιμένων, για διάστημα 40 ετών, στη γερμανική εταιρεία Fraport Greece. Η παραχώρηση αυτή θεωρήθηκε σαν το μεγαλύτερο εγχείρημα ιδιωτικοποίησης στην πτωχευμένη Ελλάδα.
Στο σημείο αυτό θεωρούμε σκόπιμο να διευκρινίσουμε ότι δεν έχουμε καμιά προσωπική αντιπαλότητα με τον Υπουργό, τον οποίον άλλωστε δεν γνωρίζουμε. Η κριτική μας έχει να κάνει με την αποκάλυψη παλαιοκομματικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται για να αποπροσανατολίσουν το λαό και να τον οδηγήσουν σε επιλογές που είναι άσχετες με την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του. Ακόμη πρέπει να τονίσουμε ότι η Σοσιαλιστική Προοπτική ασκεί σοβαρή, αυστηρή κριτική στην Κυβέρνηση χωρίς μηδενιστική διάθεση και πάντα αναδεικνύοντας την εναλλακτική της πρόταση.
Λίγα λόγια για τον άδικο θάνατο του Σμηναγού Γεώργιου Μπαλταδώρου
16 Απριλίου 2018Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ στις 18.04.18
22 Απριλίου 2018Ο κ Σπίρτζης είναι ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της Κυβέρνησης του κ Τσίπρα προέρχεται από το «εκσυγχρονιστικό» ΠΑΣΟΚ του Κ Σιμήτη και πριν γίνει Υπουργός ήταν Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου. Με την ιδιότητά του αυτή το 2014 συνεργάσθηκε με τον αείμνηστο Γιώργο Παναγιωτακόπουλο προκειμένου από κοινού να κατεβούν στις εκλογές του Γενάρη του 2015. Λίγο πριν τις εκλογές ο κ Σπίρτζης εγκατέλειψε την εν λόγω προσπάθεια και αμέσως μετά τοποθετήθηκε στη θέση του Υπουργού Μεταφορών και υποδομών της νεοεκλεγμένης τότε κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ την οποία κατέχει μέχρι σήμερα. Η συνέχεια είναι γνωστή.
Ως Υπουργός με το έργο του έχει δικαιώσει τις προσδοκίες του Πρωθυπουργού και έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πολυτιμότερους συνεργάτες του. Διαθέτοντας επικοινωνιακό χάρισμα δεν διστάζει με τις δηλώσεις του στα εγκαίνια διαφόρων οδικών και σιδηροδρομικών έργων να δημιουργεί ψεύτικες εντυπώσεις ότι τα έργα αυτά, τα οποία κατά τον κ Σπίρτζη, είχαν εγκαταλειφθεί ουσιαστικά τα προηγούμενα χρόνια, μέσα σε διάστημα λιγότερο από τρία χρόνια, επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ, επαναπρογραμματίστηκαν, επικαιροποιήθηκαν, βρέθηκαν οι πηγές χρηματοδότησης και εκτελέστηκαν σε χρόνο ρεκόρ χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση!!!!
Ο κ Υπουργός έπρεπε να γνωρίζει ότι η προπαγάνδα όταν ξεπερνά κάποια όρια καταντά γελοιότητα και δυστυχώς οι δηλώσεις του κ Σπίρτζη από ένα σημείο και μετά προκαλούν τη θυμηδία. Για αυτόν δεν υπήρξαν διοικητικά συμβούλια που υλοποιώντας ένα γενικότερο αναπτυξιακό πρόγραμμα προώθησαν τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, δεν υπήρξαν εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ οι οποίοι εργάσθηκαν με αυταπάρνηση κόντρα σε μεγάλα εργολαβικά και άλλα συμφέροντα για να προχωρήσουν τα έργα. Η αμετροέπεια και η κομπορρημοσύνη τείνουν να γίνουν συστατικά στοιχεία των δηλώσεων του κ Σπίρτζη με την ευκαιρία της παράδοσης στην κυκλοφορία σιδηροδρομικών και οδικών έργων.
Πριν λίγες μέρες εγκαινιάζοντας την άνω διάβαση Λιανοκλαδίου, ένα έργο που εντάσσεται στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής «Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη», και ειδικότερα στην κατασκευή της ηλεκτροκινούμενης διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Τιθορέας – Δομοκού, δεν δίστασε να δηλώσει ότι το τεράστιο αυτό σιδηροδρομικό έργο που «ήταν εγκαταλειμμένο, χωρίς χρηματοδότηση, και χωρίς προοπτική ολοκλήρωσης» θα παραδοθεί σε λίγους μήνες χάρη στις δικές του προσπάθειες.
Ωσαννά κ Σπίρτζη!!!!!
Τους σταθμούς των διοδίων όμως, παρά τις υποσχέσεις που έδινε προεκλογικά, όχι μόνο δεν τους μείωσε αλλά προσέθεσε και άλλους, ενώ δεν προχώρησε σε μειώσεις των υψηλών τιμών, με αποτέλεσμα το κόστος των διοδίων για τους οδηγούς σε πολλές περιπτώσεις να ξεπερνά αυτό των καυσίμων. Για παράδειγμα για τη διαδρομή Αθήνα – Λάρισα με επιστροφή, η επιβάρυνση ξεπερνά τα 35 ευρώ.
Ο κ Σπίρτζης διακρίνεται επίσης για την υποκριτική του δεινότητα, θυμόμαστε όλοι με πόσο σπαραγμό ψυχής αναγκάστηκε να υπογράψει τη σύμβαση παραχώρησης των 14 αερολιμένων, για διάστημα 40 ετών, στη γερμανική εταιρεία Fraport Greece. Η παραχώρηση αυτή θεωρήθηκε σαν το μεγαλύτερο εγχείρημα ιδιωτικοποίησης στην πτωχευμένη Ελλάδα.
Στο σημείο αυτό θεωρούμε σκόπιμο να διευκρινίσουμε ότι δεν έχουμε καμιά προσωπική αντιπαλότητα με τον Υπουργό, τον οποίον άλλωστε δεν γνωρίζουμε. Η κριτική μας έχει να κάνει με την αποκάλυψη παλαιοκομματικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται για να αποπροσανατολίσουν το λαό και να τον οδηγήσουν σε επιλογές που είναι άσχετες με την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του. Ακόμη πρέπει να τονίσουμε ότι η Σοσιαλιστική Προοπτική ασκεί σοβαρή, αυστηρή κριτική στην Κυβέρνηση χωρίς μηδενιστική διάθεση και πάντα αναδεικνύοντας την εναλλακτική της πρόταση.
Σοσιαλιστική Προοπτική
Σχετικά άρθρα
Ανακοίνωση 2ου Τακτικού Συνεδρίου και Συγκρότηση Οργανωτικής Πολιτικής Επιτροπής
Διαβάστε...
Πολιτική Συγκυρία και η Αναγκαιότητα του Σοσιαλιστικού Κινήματος
Διαβάστε...
Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΖΑΡΩΤΙΑΔΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Διαβάστε...